...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

άτιμα ευρώπουλα...πως λύνουτε τις γλώσσες

Πήγε στην Εκκλησία ένας τυπάκος, κι αφού παρακολούθησε την λειτουργία, περίμενε για να συγχαρεί τον ιερέα.
Οπότε, μόλις τέλειωσε ο ιερέας κι είναι έτοιμος να φύγει, πλησιάζει και του λέει:
- Πάτερ, θέλω να σας πω ότι η λειτουργία ήταν γαμάτη.! Πρώτη φορά που γούσταρα τόσο πολύ, μπράβο είσαι και ο πρώτος παίχτης!!!
Ο ιερέας απάντησε:
- Σας ευχαριστώ τέκνον μου, αλλά θα προτιμούσα να μην χρησιμοποιείτε τέτοια γλώσσα στον Οίκο του Θεού!
- Μα μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση...τα είδα όλα σου λέω ρε μεγάλε...με έφτιαξες τόσο, που έριξα στον δίσκο 1000 ευρώπουλα!!
Κι η απάντηση του ιερέα:
- Έλα ρε δικέ μου, σοβαρά; Δεν μου λες μαλακίες τώρα, έτσι;!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή