...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

Ένα ακόμη Blues...

                                                 Καλημέρες...
                      Καλό Σαββατοκύριακο...

Η σχέση μου με τις μελωδίες, είναι αναπόσπαστη...
Πάντα, σε ότι, κι αν έκανα/κάνω, υπάρχει ένα τραγούδι να με συντροφεύει, ή και καθοδηγεί ακόμη...
Τα είδη διάφορα, αρκεί, να χουν μελωδία κι αρμονικότητα. Να μου δίνουν την δυνατότητα, να ξεχωρίσω ήχους κι αποχρώσεις. Να μπορώ, να φτιάξω εικόνες μέσα μου, και γύρω μου.




Όμως....όμως, η Blues, είναι μια πιστή ερωμένη, που η παρουσία της, είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη μου, για πολύ πολύ καιρό...
Έτσι είναι οι μεγάλοι έρωτες, γίνονται το soundtrack της ζωής σου...
Και το δικό μου Soundtrack, είναι Blues, με μικρές ή μεγάλες Rock ανταύγειες, για έξτρα γυαλάδα στην απόδοση χρωμάτων, που απαρτίζουν τον καμβά της ζωής μου...
Λάμψη, αιχμή, και Blues...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή