...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

πως σε λένε;

"με λένε (το όνομά σου), είμαι ενεργός Πολίτης
και θα σας καταψηφίσω...Μαλάκας, έπαψα να είμαι Ρεεεε"

Κι ενώ κάποιος παίρνει θέση, και φτιάχνοντας ένα βίντεο, ΛΕΕΙ απλές διαπιστώσεις...σε αντίθεση με το βίντεο  μιας κορασίδος, που έλεγε κάτι περί πατριωτισμού έναντι των ξένων που εποφθαλμιούν την πατρίδα της, απλά και μόνο για να εξαγοράσει την δημοσιότητα που έχει χάσει... κάποιοι άλλοι το βλέπουν, και σφάζονται μεταξύ τους, βρίζοντας εκατέρωθεν...!

Δείτε τα σχόλια στο εν λόγω βίντεο, αξίζουν πολλά...! 
Καθώς περιγράφουν την ανθρώπινη μαλακία...!
Και μετά μου λες, γιατί δεν σου γράφω... Γιατί άμα αρχίσω κι εγώ, τα καριολίκια που χω να σου σούρω, δεν τελειώνουμε ούτε το 2225...!!!
Αλλά, εσύ, μην μασάς...συνέχισε να κοιμάσαι και να κάνεις τις μαλακίες σου...!
Μαλάκας ήσουνα και μαλάκας θα παραμείνεις ελληνάκο...
Τι; σιγά μην σου βάλλω και κεφαλαίο αρχικό μαλάκα ε μαλάκα...!!!
Αλήθεια, έτσι δεν σε λένε;

Σημ. όποιος δεν του αρέσουν τα γραφόμενα μου, και θίγεται, ας μου αποδείξει πως δεν ισχύουν,
με την απλή χειρονομία του, την Κυριακή 6/5...Περιμένω, εδώ θα είμαι...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή