...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

το παράθυρο...

Σε εξετάσεις Φυσικής στο πανεπιστήμιο
ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του
προφορικά και έναν έναν.
Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής:

- Eίσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή
ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο.
Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;

Ο φοιτητής απαντάει:
-Ανοίγω το παράθυρο.

Οπότε του λέει ο καθηγητής:
- Ποιά η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται
μετά το άνοιγμα του παραθύρου,
ποιά η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου
και γραμμών και τέλος ποιά η νέα ταχύτητα του τρένου;

O κακόμοιρος ο φοιτητής μην ξέροντας να απαντήσει κόβεται.
Αυτό συνεχίζεται με όλους τους φοιτητές ώσπου
μπαίνει ο τελευταίος, ο οποίος είναι στο τελευταίο έτος.

Του λέει ο καθηγητής:

- Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή
ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο.
Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;

-Βγάζω το σακάκι μου, λέει ο φοιτητής.

Ο καθηγητής του λέει:

- Ζεσταίνεσαι πολύ!
-Ε τότε βγάζω και τη μπλούζα μου.
-Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!
-Ε, βγάζω και το παντελόνι μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ.
-Μα μιλάμε καίγεσαι!
-Ε, τότε βγάζω και το σώβρακό μου, τι να κάνουμε!
-Ωραία... Είναι κι ένας αράπης εκεί και αν
το βγάλεις θα σε γ@μήσει. Ακόμα θες να γδυθείς;

-Κοιτάξτε κύριε καθηγητά εγώ προσπαθώ
να πάρω πτυχίο εδώ και τόσα χρόνια και
συνέχεια με κόβετε. ΟΛΟ το τρένο να με γ@μήσει, εγώ ΑΥΤΟ το γ@μημένο το παράθυρο
ΔΕΝ το ανοίγω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή