...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

Ωδή στον Υπαινιγμό της Αθανασίας

Υπήρχε μια εποχή
όταν ο λειμώνας, το σύδεντρο και το ρυάκι....
η γη,
και κάθε κοινή θέα,
μου φαίνονταν λουσμένα σε ουράνιο φως...
Η δόξα και η φρεσκάδα
ενός ονείρου...

Δεν είναι πλέον όπως τότε....!

Οπουδήποτε κι αν στρέψω το βλέμμα μου
νύχτα ή μέρα,
τα πράγματα που αντίκρισα
δεν μπορώ πια ν’αντικρίσω....

Υπάρχει όμως ένα δέντρο
μονάχα ένα
απ’τα πολλά
ένα μοναχικό λιβάδι
που ατένισα
αμφότερα μου μίλησαν
για ό,τι χάθηκε.....!

Ο πανσές στα πόδια μου
την ίδια ιστορία επαναλάμβανε...

Σε ποιο μέρος δραπέτευσε
το λαμπρό όραμα....;

Που βρίσκεται τώρα
η δόξα
και το όνειρο....;
Ωδή στον Υπαινιγμό της Αθανασίας

Ουίλιαμ Γουόρντσγουορθ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή