...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

να γελάσω ή να φωνάξω ρε;



Ώρα να γελάω ή να βάλω τις φωνές; με την αστείρευτη μαλακία του έλληνα, και την τάση/ανάγκη του, να παθαίνει μανία καταδίωξης...
Ξεκινά να διαβάσει υποτίθεται κάτι, κι άλλα βλέπει, άλλα καταλαβαίνει, κι αρχίζει μετά την δαιμονολογία, τους αφορισμούς, και το κυνήγι μαγισσών....
Ρε μαλάκες, υποτίθεται πως σαν έλληνες, μιλάμε, γράφουμε και διαβάζουμε, καταλαβαίνοντας τα ελληνικά ως μητρική μας γλώσσα.
Πως διάολο καταφέρνετε να διαβάζετε κάτι, κι αμέσως να φαντάζεστε ιστορίες με αγρίους, μονάχα σεις ξέρετε...!!!
Αφορμή για όλο αυτό, στάθηκε το παρακάτω μήνυμα από φιλόζωο για να με αφυπνίσει, αγνοώντας δυο βασικά στοιχεία: την Μεσσηνιακή καταγωγή μου και το τι ακριβώς γράφει το άρθρο που μου παραθέτει ως πειστήριο της μαλακίας του.!

"Είμαι στην δυσάρεστη θέση να επικοινωνώ μαζί σας για να σας ενημερώσω για ένα τραγικό περιστατικό που λαμβάνει χώρα στην Μεσσηνία κατά την περίοδο του καρναβαλιού και κορυφώνεται την Καθαρά Δευτέρα. Όπως ενημερώθηκα πρόσφατα από την τοπική εφημερίδα "Ελευθερία" που εκδόθηκε στις 7/2/2013, στο Νησί της Μεσσηνίας πιάνουν όλους τους σκύλους του χωριού, τους μεταφέρουν στην πλατεία όπου τους κρεμάνε με σκοινί και τους αφήνουν να πέσουν από μεγάλο ύψος προκείμενου να ακούσουν το ουρλιαχτό του ζώου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον βασανισμό, τον τραυματισμό και συχνά την θανάτωση του ζώου με τον χειρότερο τρόπο. Το έθιμο αυτό πρέπει να σταματήσει σας παρακαλώ βοηθήστε μας.
σας παραθέτω και μια σελίδα όπου μπορείτε να βρείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ."

Και μου στέλνει το πειστήριο του εγκλήματος... http://www.eleftheriaonline.gr/politismos/synentefkseis-parousiaseis/item/23006-istoria-nisiotikou-karnavalioy-4o-meros

Ανάθεμα κι αν όντως το διάβασε όλο το άρθρο, καθώς και τα προηγούμενα περί Μεσσηνιακού Καρναβαλιού...
Αναφέρεται σε μια παραπομπή, στοιχείων του άρθρου από κάποιον W. Puchner για πιθανά τεκταινόμενα του '70. Τώρα πως διάλο τους ήρθε κι αυτουνού που μου 'στειλε το μήνυμα μα και των συναδέλφων του στην μαλακία, που σχολιάζουν κάτω απ' το άρθρο, πως στα μέρη μου κρεμάνε σκυλιά την Καθαρά Δευτέρα, σήμερα, αυτήν την χρονική περίοδο, πείτε μου κι εμένα....

Δεν τους μπορώ τους μαλάκες....δεν τους μπορώ, αλήθεια σας λέω....!


Μάταια μια φοιτήτρια Πανεπιστημίου παραθέτει συνεχώς ως σχόλιο,
το εν λόγω βίντεο που παρουσιάζει τα δρώμενα της ημέρας και το έθιμο...
Η μαλακία του πλήθους που διψά για εκτόνωση και αφορισμούς καλά κρατεί...!
Και μετά απορούμε πως...πως λέγω, μας πήραν το ψωμί απ' τα χέρια κάτι πολιτικάντηδες εκ των έσω και των έξω...
Ρωτήστε την κυρα μαλακία...αυτή ξέρει...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή