...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Σάν ένα αστέρι κράτα με

Σαν ενα αστερι κρατα με  (της Σούλας Στρατιώτη)

Κράτα με σφιχτά στην αγκαλιά σου
σαν αστέρι που φοβάσαι μη χαθεί,
μη παραπέσει κ' δεν προλάβεις να κάνεις την ευχή
πάρε με στα δυο σου χέρια
αυτά που λάτρεψα και φίλησα μια νύχτα βροχερή,
τότε που έλεγες κρυώνω κι εγώ ευλαβικά
έσκυψα, τα ζέστανα με την πνοή μου.


Κράτα με σαν πολύτιμο πετράδι
που φωτίζει την ψυχή σου, κι αγκαλιάζει το είναι σου
Κράτα με σαν παιδί που θέλει της μάνας την αγκαλιά.
Άσε την ψυχή στης αγάπης την λιμνοθάλασσα να ταξιδέψει,
άσε την καρδιά να ζήσει μαζί με την δική μου
στα ήσυχα κύματα που ανάλαφρα στο απέραντο γαλάζιο
θα μας ταξιδεύουν (νανουρίζουν)

Κράτησέ με σαν μικρό πουλάκι
που στον άγριο χειμώνα καταφύγιο ζητά,
κράτα με σαν αστέρι που φωτίζει
τον δικό σου ουρανό....
Soula Stratiwti (σαν ένα αστέρι κράτα με)

2 σχόλια:

Nostalgos είπε...

(Soula Stratiwti) μια καλη φιλη που μου εμπιστευεται τα πονηματα της για δημοσιευση... ισως σιγα σιγα βρει το θαρρος να τα προβαλει η ιδια...παντως γραφει μεχρι στιγμης σταθερα εκφραζοντας ανησυχιες και συναισθηματ...μπραβο Σουλα συνεχισε να δημιουργεις...

Unknown είπε...

Υπέροχο!!!!!!!
Βρες τη δύναμη και άνοιξε τα φτερά σου Σούλα...μπορείς ...αρκεί να κάνεις το πρώτο βήμα κι όλα θα έρθουν μετά απλά...
Σούλα Ψηλά το Κεφάλι... και Προχώρα!!!

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή